niedziela, 10 lutego 2013

Lepiej późno niż wcale ;)


Witajcie :)
W grudniu dostałam wyróżnienie od Art Mess 
i zamiast od razu napisać to odłożyłam to na później i zupełnie o tym zapomniałam! 
Dzisiaj naprawiam już mój błąd
Dziękuję :)




Dołączam do zabawy i odpowiadam na pytania:

1. Kot czy pies? Pies
2. Słodycze czy słone przekąski? Słodycze
3. Jakie jest Twoje wymarzone miejsce na wakacje? Plaża...
4. Gdyby nic Cię nie ograniczało, czym chciałabyś się zajmować na co dzień? Wszystkim ;)
5. Jaka jest Twoja ulubiona książka? Hmm wiele ich
6. Motocykl czy samochód? Samochód
7. Spodnie czy sukienka? Spodnie
8. Róże czy fiołki? Róże
9. Bywasz na kiermaszach jako wystawca? Nie
10. Gdzie najczęściej można Cię spotkać? W domu hihi
11. Jaki jest Twój ulubiony sklep? Ikea ;)




Ostatnio trochę odpoczywam od bloga,
nadal Was odwiedzam, ale komentarz zostawiam tylko czasami.
Mam nadzieję że wybaczycie mi to ;)
Byle do Wiosny!

        pinterest.com


Pozdrawiam :)


Gwinoic

13 komentarzy:

  1. Gratuluje wyróżnienia!!!
    Po odpwoiedziach widzę, że jestesmy do sibie bardzo podobne, ja też pies, też Ikea, tez samochód, właściwie to tylko nad sukienka bym się zastanawiała :)
    Buziaki i do zaczytania następnym razem, już czekam na kolejnego posta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z sukienkami zawsze miałam problem;) lubię wyglądać jak kobietka no ale spodnie ciągle chcą być założone:P

      Usuń
  2. odpoczynek czasem jest wskazany...dobrze cie rozumiem:) gratuluje wyroznien!!!
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A szczególnie wtedy kiedy za oknem jest tak szaro...

      Usuń
  3. Gratuluję wyróżnienia! I odpoczywaj sobie, czasami tak trzeba :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj odpoczynek bardzo jest potrzebny, zima wykańcza!;)

      Usuń
  4. Awesome issues here. I am very glad to see your article.
    Thanks a lot and I'm looking ahead to contact you. Will you please drop me a e-mail?

    Here is my website :: price of a root canal

    OdpowiedzUsuń
  5. Uses and Benefits of Rubber Mulch Topsoil Is The Answer To All
    Your Gardening Problems!

    Feel free to surf to my weblog :: Trees for sale Milwaukee

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje wyróżnienia i...byle do wiosny....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  7. byle do wiosny, byle do słonka, byle do szczęścia. Trzymaj się kochana! :-)

    rudnicka.blox.pl

    OdpowiedzUsuń