sobota, 7 lipca 2012

Udało się!



Po wielu miesiącach zmagań (zaczęłam w marcu) skończyłam szydełkować pled :)
Jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego, w końcu pierwszy raz robiłam taką dużą rzecz na szydełku,
wcześniej jedynie malutkie serduszka.
Trochę boję się Waszego komentarza, bo przy szalu od babci wypada blado :/
mam nadzieję, że będziecie dla mnie łaskawe ;)








Teraz robię sobie wakacyjną przerwę od szydełkowania,
w takim upale z ledwością trzymałam szydełko :P


Pozdrawiam 

Dziękuję za miłe słowa :)

P.S. Lampa też już prawie skończona...





37 komentarzy:

  1. Cudowny pled! Też mi się taki marzy, ale zazwyczaj mój zapał kończy się na ilości kwadracików wystarczających na poszewkę i w połowie pracy zmieniam zdanie i powstaje kolejna poduszka :) Gratuluje wytrwałości!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pewnym momencie też myślałam że skończy się na poduszce, uratował mnie zakład z mężem ;) (heh a i tak przegrałam bo miałam skończyć w czerwcu)

      Usuń
  2. Gratuluje, swietne kolorki, domyslm sie jak ulga i duma jednocześnie Cie rozpiera i słusznie;)))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. I tak praciś z Ciebie, ładnie wyszło a przerwa wakacyjna wskazana....pozdrawiam ....u mnie żar leje się z nieba ale chociaż gradobicia nas omijają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez dłuższy czas nie zabiorę się za taka duża rzecz;)

      Usuń
  4. Brawo!!!Ale się napracowałaś, piękny efekt.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny pled zrobiłaś - wielkie brawa!!!
    Ja dopiero wybrałam kolorystykę kwadratów - mam nadzieję że do końca wakacji uda mi się wyszydełkować pled. Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę dużo cierpliwości:) trzymam kciuki aby szybko został ukończony;)

      Usuń
  6. Rewelacyjny pled zrobiłaś - wielkie brawa!!!
    Ja dopiero wybrałam kolorystykę kwadratów - mam nadzieję że do końca wakacji uda mi się wyszydełkować pled. Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie pledy..Twoj jest doskonaly!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ tu u Ciebie ładnie - rozsiadam się więc na dłużej:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny...podziwiam!
    Serdeczności posyłam-Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny! bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny! podziwiam Twoją cierpliwość. Ja pewnie poddałabym się po pierwszych trzech kwadracikach;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam chwile zwątpienia;) na szczęście założył się wtedy ze mną mąż i miałam motywację;)

      Usuń
  12. Ten pled jest mistrzowski! Uprzejmie zazdraszczam!

    OdpowiedzUsuń
  13. och...jak ja lubie jak kwadraciki są wykończone bielą:)))piękny,,,,dla mnie to mistrzostwo swiata:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny! Kolory połączone CUDNIE! Gratuluję cierpliwości :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za miłe słówka:) tego potrzebowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. oj bój się bój...bo bym Cie "zaskakała" i podeptała z wrażenia:D Bo jest genialny, piękny!!!
    pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  17. No no :D Imponujący! Zazdroszczę cierpliwości i samozaparcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałam go mieć wieć nie mogłam tak łatwo odpuścić:P

      Usuń
  18. Bardzo ładnie wyszedł i zupełnie nie rozumiem Twoich obaw, że coś jest nie tak. Fajnie dobrałaś kolory.
    Ja też chciałabym zrobić podobny, ale ciągle rozpoczynam coś innego. Ale wezmę się, wezmę...
    Dziękuję Ci za wizytę na moim blogu i za udział w moim Candy.
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo krytyczna jeśli chodzi o moje (nieliczne) tworki :) Dziękuję

      Usuń
  19. PIĘKNY PLEDZIK!!! Gratuluję i to wielu rzeczy - samozaparcia, cierpliwości, wykonania, fajnego doboru kolorów... Wiedziałam, że dasz radę :D Naprawę możesz być z siebie dumna!

    Co do przerwy z szydełkiem, to i ja chyba sobie takową zafunduję :))

    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) teraz nie umiem doczekać się chłodnych wieczorków aby móc się pod nim "schować" ;)
      Przerwa trochę męczy hihi ale jest za ciepło aby coś robić

      Usuń
  20. Super pled! Wiem jak to jest z taką robotą - też niedawno skończyłam swój projekt, zaczynałam w marcu ;) no i wyszło coś, co mnie nawet zadowala, ale nie jest to tak kolorowe jak u Ciebie :)

    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już idę zobaczyć twojego tworka (o ile masz go już na blogu)

      Usuń
  21. wyszło super,ładne zestawienie kolorów.pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczny pled! Na pewno jest wspaniałym, ożywczym dodatkiem do wystroju wnętrza. Podziwiam cierpliwość i precyzję wykonania:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Aleś zdolna. bajeczny pled :)

    OdpowiedzUsuń