czwartek, 21 lutego 2013

Oświecone szkło ;)



Witam Was :)
Akumulator prawie naładowany, wróciły siły i chęci do ręcznych robótek - wszelakich ;)
W tym tygodniu udało mi się posprzątać nasz schowek przy drzwiach wejściowych,
tzn na razie tylko w połowie, musiałam mieć miejsce aby schować świąteczne ozdoby,
a przy okazji "znalazłam" stare słoje :) 
Na razie przygarnęłam dwa, z jednego zrobię lampion a drugi przyozdobiłam grawerem 
i będę przechowywała w nim tealighty.
Butelka po syropie z czarnego bzu również została ozdobiona; pół dnia walczyłam z klejem pozostawionym po etykiecie, a kilka butelek jeszcze zostało... (grrr!)














Dziękuję za miłe słowa :)

Pozdrawiam


Gwinoic

27 komentarzy:

  1. uwielbiam takie szkło i to co z niego można zrobić:))) ma tyle zastosowań i na dodatek pięknie się prezentuje:)))
    pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami jak muszę coś kupić to wpierw patrzę na wygląd "opakowania" hehe

      Usuń
  2. Pięknie ozdobione ! To grawerowanie coraz lepiej Ci wychodzi a domyślam się że to wcale nie jest proste :) Fajny pomysł z tymi słojami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się być dokładna, czasami wyjdzie czasami nie;)

      Usuń
  3. Sprytnie ;) ciekawi mnie czym je skrobałaś?

    OdpowiedzUsuń
  4. Daj znac czasem, to podrzuce Tobie benzynę medyczną - świetnie likwiduje slady kleju!! Słoik jest uroczy i jak się bawiłaś, żeby świeczuszki poukładac:D Pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę pamiętać:) po długim moczeniu potraktowałam go rozpuszczalnikiem, kilka razy;) hehe dopiero teraz widzę ułożenie świeczek, tzn nie żebym wkładając je tam nie zwracała na to uwagi... :P

      Usuń
  5. wypisz wymaluj oswiecone:) super pomysl...ja z klejem walcze uzywajac acetonu...
    pozdrawiam ciepkutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to chyba następnym razem wypróbuję również aceton, ech a ja pomyślałam tylko o rozpuszczalniku;)

      Usuń
  6. efekt jest bardzo fajny, ja też świczki trzymam w słoiku, który przozdobiłam przy zamknięciu koronką ale to dlatego, że nie mam urządzenia do grawerowania. i tez wyszło całkiem uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda rzecz którą przyozdobiło się samemu wygląda cudnie, w końcu ręczna robota to nie to samo co ze sklepu:)

      Usuń
  7. ekstra efekt :))))

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł,kobieta z pomysłem z Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba kombinować w tych trudnych latach...:P

      Usuń
  9. Szklo z napisami czy grafikami strasznie mi sie podoba, super to wykonalas.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) za chwilę cały domek będzie w szkle;P

      Usuń
  10. Swietnie Ci wychodza te grawerki:)) pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio za mało ćwiczyłam...;)

      Usuń
  11. Zastanawiałam się jak robisz te cudeńka, ale już odczytałam w poprzednich komentarzach..masz grawerkę:=))) szkoda, że nie mam tego ustrojstwa, też bym pocudowała. Zapraszam do mnie i do mojego grona Gosia z homefocuss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co jakiś czas pojawia się w Lidlu:)

      Usuń
  12. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. I'll immediately grab your rss feed as I can not in finding your email subscription hyperlink or e-newsletter service. Do you've any?

    Please let me know so that I may just subscribe.
    Thanks.

    Look into my homepage: http://rootcanal.pba-dental.com/root-canal-cost

    OdpowiedzUsuń
  14. niesamowity jest ten grawer! masz specjalną maszynkę do tego?
    no ja jestem zachwycona efektem :)

    OdpowiedzUsuń