czwartek, 22 października 2015

Przedpokój



Remont ostatniego pokoju jest w trakcie realizacji co oznacza, że przedpokój również będziemy kończyć.
Niestety jest wąski i średnio długi, a drzwi są wszędzie :P
I jak tu cokolwiek zaplanować?
Na szczęście wszystko da się zrobić, dobrym przykładem są inspiracje poniżej :)

Między postami dziecięcymi będę umieszczała kolejne inspiracje dla przedpokoju (dodatki).
Wtedy Was chyba nie zanudzę ;)







Takie krzesełka muszę zrobić koniecznie! 
























Póki co dwie szafki na buty wpadły mi w oko ;)




Pozdrawiam :)

P.S. Następny post będzie o łazience,  w końcu mamy światło! 

19 komentarzy:

  1. szafeczki są świetne a zdjęcia inspirujące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby mój przedpokój też tak wkrótce wyglądał ;)

      Usuń
  2. Moim zdaniem wszystkie są świetne :)
    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kapitalne inspiracje! :) Niby za wiele miejsca nie ma, a jak jasno i przestronnie się wydaje... Mega :)

    OdpowiedzUsuń
  4. my mamy tego drugiego białego hemnesa w biało-szarym przedpokoju i sprawdza się świetnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Tka wąska przestrzeń to wyzwanie ale piękne inspiracje pokazują ze da sie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja to mam problem z łazienką :D bo taaaak bym chciaała mieć większa wannę a tu ni pioruna się nie da no... :) bo łazienka taka niewymiarowa ..

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię taki jasny, naturalny, skandynawski klimat w przedpokoju. Pomysł z ze składaną ławką na 3 zdjęciu też bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz tylko trzeba znaleźć odpowiednie siedziska ;) mam nadzieję że uda się coś takiego zrobić :) Pozdrawiam

      Usuń
  8. Hihi znam ten ból, ja wszystko co mogłam popreznosiłam na ściany, a właściwie małe ich fragmenty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też niedawno szukałam inspiracji przedpokojowych na blogu... nie ma lekko. ;) Ale jestem pewna, że coś fajnego wymyślisz. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie krzesełka to genialne rozwiązanie dla wąskich pomieszczeń, a nie muszą być jakoś specjalnie wygodne i duże, bo służą tylko na chwilę, by nałożyć czy zawiązać buty :D szafki też super, ale chyba bym nie pomieściła w nich moich butów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie muszą być wygodne a to ułatwia sprawę ;) heh no ja na szczęście mam 1-2 pary na sezon ;)

      Usuń