poniedziałek, 16 maja 2011

Moje Pierwsze Candy :)


Od jakiegoś czasu zastanawiałam się nad zrobieniem candy
nie miałam jednak pomysłu na cukierasy
Dopiero jak przyniosłam od mamy maszynkę do wypalania wzorów na drewnie
wiedziałam juz co mogę dla Was przygotować :)
 
Zasady
1. Zostaw komentarz pod postem
2. Wklej u siebie w pasku bocznym zdjęcie z aktywnym linkiem
3. Osoby bez bloga zostawiają w komentarzu adres mailowy
4. Zapisy trwają do 17 czerwca,  losowanie  18 czerwca

Co można wylosować? 
Deseczkę z wypalonym wzorkiem takim jak na zdjęciu
ewentualnie ze wzorkiem wybranym przez siebie:)




Serdecznie zapraszam do zabawy :)


56 komentarzy:

  1. Super!!! I chyba jestem pierwsza - pierwszy raz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super deseczka ,zapisuję się z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny cukieras :), zapisuję się z radością !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej, ale super w końcu jestem na początku kolejki a nie gdzieś na szarym końcu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. To i ja się zapisuję. Deseczka jest śliczna i myślę że tym razem szczęście mi dopisze.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Deseczka śliczna...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja się też zapiszę, hiih, pozdrawiam, ewa

    OdpowiedzUsuń
  9. stoję w kolejeczce :) a co może się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Deseczka cudniasta i wzorek jak najbardziej ten,bo bardzo,bardzo mi się podoba:)
    Więc staję i cierpliwie czekam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super deseczka , pomysł i oczywiście się zapisuję.
    http://zmierzchluny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziekuje za odwiedziny, dzieki temu trafiłam do Ciebie;-)ja oczywiście zapisuję się na cudną deseczkę. A swoja drogą taka wypalarka do drewna to rewelacyjne sprawa.Pozdrawiam i dodaję Cię do listy blogów obserwowanych aby już niczego nowego nie przeoczyć.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cesze się,że trafiłam na twój blog, uwielbiam czarownice i wszystko co tworzą:) Staję grzecznie w kolejce pozdrawiam i zapraszam do siebie http://magoniowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również bardzo chętnie staje w kolejeczce po takiego cukierka ;o) Pozdrowienia z Krakowa ;o)
    Mysia z http://mysiowyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. jest śliczna !!!:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. pamietam ta metode,robilismy takie ozdoby w szkole.z checia przygarne taki cukierasek.pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj :)
    Dzięki za odwiedzinki! Z wielką przyjemnością staję po cukierasy u Ciebie :) Piękna deseczka
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. jestem, melduje się, czekam na losowanie

    OdpowiedzUsuń
  19. deseczka bardzo ładna :) Jak za czasów PRLu, staję w kolejnce :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeśli można to i ja ustawiam się w kolejce :)
    http://gessekai.blox.pl/html - w pasku bocznym

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cuteż do, pewnie, że się zapisuję. Zapraszam Cię też na moje cukierki...

    OdpowiedzUsuń
  22. oooo,cudne:))) staję w kolejce:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Prześliczna deseczka! Jestem nią zachwycona:)
    Zapraszam też na candy do siebie:
    http://w-szkatule-justyny.blogspot.com/2011/05/filcowe-candy-do-4-czerwca.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. ja również staję do ogonka po wspaniałą deseczkę! ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczna deseczka:-) pozdrawiam i czekam na losowanie!
    http://eesophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Z chęcią się zapisuję :)
    http://natturalnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. o to ja też będzie super pasować do mojej kuchni :D zapraszam do siebie do zabawy podaj dalej http://ce-la-faccio.blogspot.com/2011/05/podaj-dalej.html jeszcze 2 miejsca wolne :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna deseczka.
    Idealna do mojej kuchni.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. pewnie, że chcę!!!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Chętnie się zapisuję i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  31. to i ja sie ustawiam po taka sliczna deseczke:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  32. U mnie Candy tego samego dnia - zapraszam i ustawiam się w kolejce!

    http://wilczejagody.blogspot.com/2011/05/candy-rocznicowe.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Stawiam się po słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  34. I ja się ustawiam po słodkości .
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. i ja bardzo chętnie tu staję, taka deseczka z kawą idealnie się nadaje do mojej kuchni :) a u mnie też candy, zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się do zabawy :) Link do candy znajduje się na moim torebkowym blogu:
    www.katta.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja również !! Info u mnie na bocznym pasku z prawej :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Postoję i ja :-)
    agulek.4@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Deseczka jest super, chętnie się po nią zapisuję :).

    OdpowiedzUsuń
  40. Super pomysł z tym prezencikiem- zapisuję się a nuż się uda:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Po deseczkę z tym napisem chętnie ustawię się w kolejce. Pozdrawiam Issa

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudeńko z tej deseczki :) piękna ozdoba kuchni albo praktyczna podstaweczka w sam raz pod gorący kubek herbaty :)
    Zapisuje się czym prędzej http://mojepasjeiwariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Ale fajnie tu u Ciebie :) trafiłam przypadkiem i zostanę na dłużej! A przy okazji - zapisuję się na Candy :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  44. KTO ZJADA OSTATKI JEST PIĘKNY I GŁADKI...A JAK SIĘ ZAPISUJE NA KOŃCU?...MOZE WYGRYWA...FAJNY BLOG...ZAPISUJĘ SIĘ I ZAPRASZAM DO SIEBIE!!

    OdpowiedzUsuń
  45. moja nowa kuchnia marzy o takiej deseczce!
    spełnij jej marzenie...

    OdpowiedzUsuń
  46. ha! jeszcze się załapałam na te słodkości:)))

    OdpowiedzUsuń
  47. Zapisuję się i ja!:)
    Buziak!
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  48. i ja ustawiam się w kolejce:) Pozdrawiam Asia joajka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń