środa, 25 listopada 2015

It's a Girl! :)






Potwierdziły się moje przeczucia i będziemy mieć dziewczynkę :)
I chociaż nie mam zamiaru ubierać córeczkę w różowy kolor to jeden pajacyk w tym kolorze od razu kupiłam - a co!
W głowie miałam już pomysł na dziecięcy pokoik, ale teraz mogę już dodawać babskie detale :P

Dzisiaj ponownie zasypię Was inspiracjami, wiem wiem miałam już tego nie robić, no ale nie moja wina, że pokoik jeszcze się kończy a ja czuję już potrzebę urządzania ;)


W sarence zakochałam się od pierwszego spojrzenia i coś mi się wydaje, że pojawi się w pokoiku, ale czekam jeszcze na inne zwierzaki ;)

OZebrze


Jak już wiecie uwielbiam drewniane zabawki, a jak są ręcznie zrobione to jestem w niebie :)

Zyzio


Marzę również o pomponach, odkładam już grosz do grosza... ;)

Tulimy


Nie może również zabraknąć lampki nocnej, no ale na początku łóżeczko będzie w sypialni więc kupimy lampkę solną, która marzy nam się od jakiegoś czasu ;)





No i oczywiście w pokoiku musi pojawić się tipi.
Pewnie wykonam go sama, na pewno nie jest to trudne:  4 kijki + materiał i gotowe :P



Dodatki chcę kupować dopiero jak będzie gotowy pokoik, ale mam już kilka drobiazgów ;)


Walizeczkę którą upolowałam w SH 
Pudełko Lego - jest ze mną już 2 lata



Kontrastowe książeczki z biedry
Mięciutka książeczka z SH
Wieszaczki ze sklepu "Wszystko po..."



Jak na razie dominuje kolor żółty i niebieski hihi ;)
Mam jednak troszkę inne plany na pokoik, powolutku do celu :)

Ciekawe tylko czy wystarczy miejsca na te moje wszystkie pomysły ;)

Pozdrawiam 

41 komentarzy:

  1. To dziewczynki trzymacie się ciepło i snujcie palny dekoratorskie :)
    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje!!! Czekamy na kolejne fotorelacje z zakupów i urządzania pokoiku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W grudniu jeszcze coś się pojawi ;) skrzydła rozwinę w nowym roku hihi

      Usuń
  3. przeczucia nie mylą jak widać ..chyba każda z nas wie od razu :)))))))))) a ja jak się potwierdziły przypuszczenia kupiłam śpioszki z helikopterem :)))))) gratuluję :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dość dużo słyszałam że przeczucia sprawdzają się ale jakoś nie wierzyłam że tak może być ;)

      Usuń
  4. Ale super:) Gratulacje! Ależ te dziecięce bibeloty są słodkie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje gratulacje! Co do różowego koloru to z moich obserwacji wynika, że dwu czy trzyletnie dziewczynki same już wybierają ubranka i porządnie się buntują jak garderoba jest nie po ich mysli więc może lepiej nie odrzucaj zbyt stanowczo różu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego od smaego początku będę przyzwyczajała do pudrowego/brudnego różu jak już :) a nie odblasku hehe

      Usuń
  6. Kochana serdeczne gratulacje :* trzymajcie się zdrowo :)
    wymyślanie pokoju, kompletowanie wyprawki jest super.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wchodzę na bloggera a tu znowu taka wiadomość :) Wielkie gratulacje! Posiadanie córeczki (córeczek :)) to nie lada wyzwanie :P Ja też nie lubię różu, ale w Polsce to dla dziewczynek wszystko w tym kolorze. Zobaczysz jakie to niesamowite uczucie buszować po sklepach i tych stacjonarnych i internetowych z gotowym już planem ;) (ja też jak tylko dowiedziałam się,że będą dziewczynki kupiłam dziewczęce bodziaki i zaczęłam kompletować wszystko do pokoiku;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety róż otacza nas z każdej strony, ale dam radę :) Babski Raj ;)

      Usuń
  8. Gratuluję Córeczki są genialne i chłopcy też Macierzyństwo to magia
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. To tak jak u nas :))
    Gratulacje. U mnie pompony już czekają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to dużo kobietek pojawi się ;) Gratuluję :)

      Usuń
  10. Ale cudowności.Walizeczka jest wprost fenomenalna.Ale w tle widzę cudowne komódki biblioteczne.Marzę o takich.

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje Gratulacje :))
    Drewniane zabawki są obłędne :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Dobrze że w sklepach jest ich coraz więcej :)

      Usuń
  12. Przede wszystkim jeszcze raz ogromne gratulacje! :) Jestem pewna, że pokoik dla małej panny będzie cudowny! :)
    Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje :) Teraz coraz częściej obserwuję trend odchodzenia od „dziecięcych” kolorów. W pokoikach zaczynają dominować szarości, żółcienie i beże, a mocniejsze akcenty są obecne głównie w dodatkach. Zgadzam się do co do różu, jeśli już to raczej w zgaszonej, pudrowej wersji, a nie żarówiastego neonu. Sarenka jest świetna, a drewniane zabawki faktycznie mają w sobie niepowtarzalny urok. W dobie wszechobecnego plastiku i masówki, ręcznie robione zabawki są naturalną odpowiedzią na zalewającą nas tandetę. Jeśli córeczka wda się w Mamę to będzie miała porządny gust, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że córeczka będzie miała podobny gust :) nie podobają mi się różowe/niebieskie pokoje, kolory stonowane a jedynie zabawki kolorowe :) a do tego ręcznie zrobione zabawki :P jak to wszystko będzie wyglądać to sie okaże później :P Pozdrawiam

      Usuń
  14. Ach... Piękne rzeczy dla dzieciątka :) Kilka inspiracji znalazłam dla siebie, a raczej dla naszej trójki na przyszłość. Np. tipi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tipi jest super a z tego co obserwuję na blogach to dzieci je lubią ;)

      Usuń
  15. Gratuluję kochana! Już widzę, że pokoik będzie piękny i niebanalny :) masz oko do takich cudnych dodatków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) zobaczymy co wyjdzie z tego na końcu ;)

      Usuń
  16. Gratuluję małej słodkiej księżniczki... :-) mam dwie i wiem, że cudownie upiększają życie... :-) ciekawa jestem jej ślicznej buźki... Ty pewnie też... :-) A pokoik ze swoją wyobraźnią, to będziesz zmieniać i zmieniać... I będzie przepięknie... :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och nawet nie wiesz jak jestem ciekawa jak wygląda, zdj usg to jednak nie to samo,chociaż i tak jest śliczniutka ;)

      Usuń
  17. No i extra :D Ale Fajowo, gratulacje, no to teraz się zacznie :D Ja już zaczęłam szaleć po 7 miesiącach posuchy i oszczędzania, więc i Tobie polecam, bo cyba termin masz podobny? :))) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och ja już szaleję prawie od początku hihi Mam chyba miesiąc po Tobie ;)

      Usuń
  18. Gratuluje serdecznie. Dziewczynki to zazwyczaj królewny tatusia i największy skarb mamusi ;)
    Niech dzidzia rośnie zdrowo i pozwoli Ci realizować wszystkie pomysły wnętrzarskie. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń