sobota, 14 lipca 2012

A miała być przerwa ;)



Bardzo ucieszyły mnie Wasze komentarze pod ostatnim postem :)
Dziękuję :*

Miałam zrobić sobie przerwę od szydełkowania, ale jak na złość wczoraj ochłodziło się,
a do tego R. miał pomaturalne spotkanie i wieczór był tylko mój ;)
no i szydełko samo wskoczyło do ręki hihi

Znalazłam tutorial na dziecięce buciki (20min a ja męczyłam się tylko 2godz  hehe)
niestety powstał tylko jeden ;)
Powolutku zaczyna się sezon takich słodziaków...
(muszę być przygotowana jak już będą potrzebne :P)



 Pozdrawiam :)



P.S. Przepraszam ostatnią osóbkę z zabawy Podaj dalej za opóźnienia!
Katerinko na pewno w tym roku paczuszka do Ciebie dojdzie :)

11 komentarzy:

  1. O matko! Jakie słodkie! A biedroneczka już nie będzie chciała do nieba :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki uroczy ten bucik :))Drugi juz na pewno powstanie szybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki slodki bucik!!!!!!!!!

    Ja tez dzis pomyslalm,ze trzeba siegnac po szydelko:))
    Tobie zycze röwniez lonecznej pogody!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chwila odpoczynku od słońca przyda się ale mam nadzieję że szybko wróci:)

      Usuń
  4. Słodziutki jest! Śliczny:)Pozdrawiam serdecznie i słonecznie-Peninia*
    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodni, śliczny....takie małe cudeńko....

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny i cudowny! Wyszedł Ci wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  7. ...śliczny bucik...właśnie zastanawiałam się czemu nie dostałam prezencika...chętnie zorganizowała bym u siebie "podaj dalej" ale czekam na obiecaną deseczkę lub cosik innego...pozdrawiam Cię...

    OdpowiedzUsuń