sobota, 2 marca 2013

Wiosna przyjechała do mnie żółtym busikiem ;)


Witam Was :)
Czy Wy już też czujecie Wiosnę w powietrzu?
Nawet ptaszki pięknie już śpiewają :)

Wielkie zmiany coraz bliżej...

Jak tylko go zobaczyłam od razu wiedziałam że będzie mój.
Zaparkował na naszym biurku i jak na razie nie odjedzie ;)









Mąż zrobił mi niespodziankę i kupił kwiaty bez okazji :)
(niespodzianka była taka że zadzwonił z pytaniem o kolor i gatunek hehe)
wybrałam białe róże - jeszcze takich nie dostałam :)
Pewnie o 8.03 zapomni :P



Uciekam do sobotniego "leniuchowania" ;)

Pozdrawiam


Gwinoic

34 komentarze:

  1. Miło dostać kwiaty bez okazji:). autobusik boski i ten maleńki budzik?! wpadł mi w oko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko że chodzi tylko wtedy jak się go dotyka ;)

      Usuń
  2. Najwazniejsze, ze pomyslal o kupnie kwiatow :-) Autobus piekny, ale Twoj budzik, dla mnie jest bardzo interesujacy ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe dobrze że od czasu do czasu facet wpadnie na dobry pomysł;) budzik kiedyś już pokazywałam, przez długi czas był w kuchni a teraz przeniosłam go na regał do sypialni- niestety nie budzi;P chodzi wtedy jak się go dotyka- prawie jak mężczyzna:P

      Usuń
  3. fajny taki wesoły akcent :)
    pozdrawiam ciepło :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba przyciągnąć Wiosnę! :)

      Usuń
  4. świetny ten autobus:) a! i linijkę taką miałam:D
    a kwiaty bez okazji zawsze mile widziane:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam takie miarki;) jeśli nie od męża to zawsze mogę sama kupić;)

      Usuń
  5. no, tak... mężczyźni, ciekawa jestem, czy mój K. będzie pamietał o 8.03 :p pewnie w radio usłyszy :P :)
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga
    Agata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno usłyszy i do domu przyjedzie z "niespodzianką" lub bez a z miłym słowem;)

      Usuń
  6. Autobus przecudny:))Kwiaty piękne:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny zegarek taki skrzywiony przez czas:)
    Liczą się intencje:)piękna niespodzianka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I takie przedmioty są najpiękniejsze;) oczywiście że intencje, co tam kwiaty ważne jaki jest:)

      Usuń
  8. Budzik jak zaczarowany. a, niech stoi, łajdak. Budzikom śmieć! hej!

    OdpowiedzUsuń
  9. Busik bardzo optymistyczny gadzet, pewnie ilekroc na niego spogladasz usmiechasz sie?
    Zegarek tez bardzo, bardzo mi sie podoba.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe jak na razie mało było spojrzeń ale masz rację uśmiech pojawia się na samą myśl o nim:)

      Usuń
  10. Niespodzianka;)kwiatowa wspaniała...autobusik w mega soczystym i energicznym kolorze...;) a ten budzik idealnie mi jakos do ciebie pasuje;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dzięki takim kolorkom czuję już Wiosnę:) i chyba dlatego bardzo go lubię;)

      Usuń
  11. Ale super ten busik:-))))miłego weekendu Gosia

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna niespodzianka, nwet taka trochę "uprzedzona" ;) róże naprawdę sliczne!
    autobusik jest rewelacyjny, poczułam sie jak w innej epoce!
    a więc szkuje sie remont łazienki... będę czekała na efekty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na efekty będzie trzeba dłuugo czekać, pewnie potrwa to jakiś rok no może trochę krócej... :) fotorelacja będzie na bieżąco:)

      Usuń
  13. Busik rewelacyjny!
    Serdecznie pozdrawiam i posyłam nutkę pierwszych promyczków słońca-Peninia ♥♥♥

    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny busik...brawo dla męzusia za kwiaty:))

    OdpowiedzUsuń
  15. noooooooo prosze, ja juz nie pamietam kiedy mi moj maz kupil bez okazji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie już przez najbliższe kilka lat też nie zobaczę takich niespodziankowych kwiatków:P na sczęście jestesmy nowoczesnymi kobietami i możemy same sobie kupic a co tam! :P

      Usuń
  16. To jesteś zimą kochana :) zapomniałam dopisać, że są jakby dwa rodzaje zimy: jedna blada, druga śniada ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ufff cieszę się że jednak gdzieś należe;P

      Usuń