sobota, 14 września 2013

X



Witam Was :)
Nawet nie wspominam o pogodzie, mam tylko nadzieję że jesień w tym roku mile nas zaskoczy :)
Nadal próbuję odkopać się z urlopowego bałaganu hihi
W tym tygodniu muszę wyrobić się, bo za tydzień będziemy świętować urodzinki męża :D
Rodzinka przyjedzie i musi wszystko lśnić, ale bez przesady ;)
W domku nic się nie dzieje, na szczęście miałam przygotowane jedno zdjęcie, które zrobiłam przed wyjazdem.
Literkę kupiłam jak byłam w liceum, jeśli dobrze pamiętam w Ikei ;)
Ogólnie jest to świecznik i przez cały ten czas był u mamy w moim starym pokoju.
W końcu trafił do nas i zasiedział się w salonie ;)



Ostatnio sobie uświadomiłam, że nawet udało mi się wytrwać w moim postanowieniu...
Miałam mieć przerwę w zakupowym szaleństwie i o dziwo naprawdę nic nie kupiłam do domku!
Tak szczerze to chyba wszelkie drobiazgi do domku które chciałam mieć to mam, na inne na razie nie mam miejsca więc po co kupować :P
W planach mam coś większego więc trzeba oszczędzać, a już nie wspominam o łazience, mamy mały poślizg ale wszystko nadrobimy ;)

Dziękuję za miłe słowa :)


Gwinoic

14 komentarzy:

  1. fantastyczna literka ;)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno zaskoczy nas pozytywnie, u mnie dzis mialo lac a bylo tak pieknie :)
    Literka super!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę konsekwencji w postanowieniu niekupowania :) ja jeszcze nie dorosłam do takiego postanowienia...
    X widać że ponadczasowe!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu nie wchodzę na poszczególne stronki www i omijam miasto szerokim łukiem;) tak samo wypady weekendowe są bardzo ostrożne ;P

      Usuń
  4. Oby jesień była złota i słoneczna;))
    Literka super, no i fajny z niej świecznik, wstawiłabym w niego asymetryczne świece...fajny efekt;))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie to jest mokro i szaro:( no ale w sumie nie ma jeszcze jesieni;) zastanowię się nad świeczkami:)

      Usuń
  5. zawsze wyszperasz jakieś perełki :) ten świecznik kojarzy mi się z x factor ;p ale jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego dla męża :)

    OdpowiedzUsuń