piątek, 11 października 2013

Jesień :)


Witam Was :)
Coś nie wychodzi mi to blogowanie ;) 
Niestety realne życie wciągnęło mnie na maxa, mam nadzieję że w najbliższym czasie w końcu wszystko unormuje się.
Kilka drobiazgów pojawiło się w moim domku - szara świeczka która wygląda jak kłębek sznurka oraz świecznik na tealighty, jak widać na zdjęciu na razie jest w nim nowa świeczka :)










Wełna z sypialni trafiła na salony i powolutku przymierzam się do szydełkowania :)




Ania z bloga Mój Dom - Moja Przystań zrobiła mi miłą niespodziankę przysyłając kilka pięknych drobiazgów :)
Wygrała u mnie candy i chciała zrobić mi małą przyjemność i jestem jej bardzo wdzięczna :)
Dziękuję Aniu za tą niespodziewajkę :)




A za oknem jesień... ;)

Pozdrawiam


Gwinoic

15 komentarzy:

  1. świeczka jest fenomenalna!!!

    bardzo się cieszę, że spodobały Ci się te drobiazgi, mnie wygrana u Ciebie również bardzo ucieszyła.

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. i jak tu nie lubić jesieni>prawda?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna świeczka i fajne prezenty, ja też nie ogarniam życia i zaniedbuję to wirtualne. Już jestem i czuwam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ta włóczkowa świeczka. Korzystaj w pięknej pogody, póki nas rozpieszcza:D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście ciekawa świeczka i prezenty śliczne ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. No ta świeczka mnie powaliła, pozytywnie rzecz jasna;))
    Znam ja te dylematy i też blogowanie coś ostatnio mi nie po drodze;(
    Cudownego weekendu
    Ściskam;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj chciałabym wrócić do liceum i mieć więcej czasu:P

      Usuń
  7. To chyba dobrze że życie realne bardziej Cię wciąga niż blogowe ;o) Świeczuszka cudna, gdzie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń