wtorek, 22 października 2013

Halloween :)


Witam :)
Za oknem piękna jesień, oby trwała jak najdłużej.
W domku jednak jej nie widać, myślę już o zimowym szaleństwie i nowych ozdobach, no o starych też :P
Przed nami amerykańskie święto, ale akurat go nie obchodzę, wolę w tym dniu wyciszyć się.
Uwielbiam za to oglądać domy które są w tym czasie tak pięknie (strasznie) przystrojone.
Może jak będę miała dzieci to pobawię się z nimi.. ;)

Chociaż balony mnie kuszą :P






























Pozdrawiam


Boo!!! ;)

18 komentarzy:

  1. Piękne inspiracje, też domu nie stroję, ale w klasie poszaleję z "potworkami", pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ;) Nie jestem zwolennikiem zapożyczania świąt, ale dlaczego nie przebrać się z dzieciakami? Kolejny sposób na spędzenie kreatywnego popołudnia, wymyślając i robiąc stroje i ozdoby:) I mi marzy się cała zima z taką pogodą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami chciałabym aby i u nas było takie zabawne podejście to tego dnia;)

      Usuń
  3. Ja też nie przepadam za tym dniem jako jako amerykański przeszczep. Niestety nie opędzisz się od tego. W przedszkolu dzieciaki będą się przebierać i strugać dynie. Jak poślesz do katolickiego to może tego unikniesz ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha na pewno nie poślę do katolickiej:P z dzieciakami na pewno będę przebierała się i stroiła:) tobędzie wielka frajda dla nich (dla mnie też hihi) a na razie cisza i spokój;)

      Usuń
  4. Kazda okazja jest dobra do zabawy ;))) Ja za Halloween nie przepadam, ale dzieci maja niesamowita frajde ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby u nas było takie święto to na pewno poszalałabym:P no ale póki co nie szaleję, czekam na dzieci;)

      Usuń
  5. Straszno i fajnie:) Ja jeśli jest możliwość to obchodzę Halloween w formie imprezy i spotkania ze znajomymi fajnej zabawy:) A co tam:)
    bzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No kiedyś bawiłam się :P

      Usuń
    2. O kurcze "kiedyś" brzmi strasznie, jakbym była była mega stara:P

      Usuń
    3. hihi ;) Ja "za młoda" też nie jestem, ale co tam każda okazja jest dobra ... jeśli tylko jest czas na zabawę:)

      Usuń
  6. Domy cudnie udekorowane, ja nie mam takiej Hallowenowej tradycji, moze warto to zminic ?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również nie obchodzę halolowen, ten czas kojarzy mi się z zadumą nie z "wariactwem", wiem, że to kwestia podejścia i być może wychowania. lubię jednak podziwiać u innych dekoracje halloweenowe.

      Usuń
    2. Przy dziecku na pewno się wszystko zmieni:) domek będzie cały w potworkach:)

      Usuń
    3. W Polsce musiałoby dużo się zmienić aby to święto przyjęłoby się,może nasze dzieci będą miały już inne podejście:) nawet im tego życzę :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. coraz bardziej kuszą mnie i kto wie może pojawią się w czwartek;)

      Usuń