czwartek, 5 listopada 2015

Najmniejszy pokoik


Remont pokoiku posuwa się do przodu :)
Drzwi już wymienione, teraz tylko zdrapanie starej farby i pomalowanie na nowo.
Na samym końcu podłoga, ale to już pewnie w nowym roku.
Nie sprawdziłam jeszcze w jakim stanie jest łóżeczko, muszę koniecznie to zrobić, bo na pewno czeka mnie malowanie.
W głowie mam już gotowy plan pokoju i teraz tylko czekam aż będę mogła go zrealizować ;)


Największy kłopot mam z dywanikiem ale tak sobie myślę, że na początku byłaby ważniejsza mata na której mogłabym maluszka zostawić.




Kosz na zabawki w pokoju dziecięcym musi pojawić się, ale póki co zakup odłożony jest "na później" :(
Ale kto wie czy nie pojawi się wcześniej... hihi




Podobają mi się prześcieradła które mają wzorki, na pewno na któryś zdecyduję się, ale jest ich tak dużo, że nie wiem na który. Na razie mam tylko białe ;)




Z komodą nie miałam problemu, chciałam tanią i ładną.
Za X lat będę mogła wymienić ją bez problemów ;)




Planuję również kupić regał z wkładami. Kolory wkładów przypadkowe, bo jeszcze nie wiemy czy będzie dziewczynka czy chłopiec (może za 2 tygodnie!)



Mata piesek - Smyk
Mata B&W - Artillo
Mata myszka - Art-madam
Mata domek - Ebajkowo
Kosz wilczek - Hallydesign
Prześcieradła - Liliowa pracownia
Komoda - Ikea
Regał z wkładami - Ikea


Zastanawiam się również nad stojakiem z zabawkami z Ikea, bo można z niego zrobić takie cudeńko :)


źródło

A reszta pokoju będzie w zabawkach ;)

Pozdrawiam

15 komentarzy:

  1. Najmniejszy pokoik zawsze chce się planować, rozważać i urządzać bardzo przyjemnie :) I Wiem, że będzie najpiękniejszy!
    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby tylko wszystko wyszło tak jak w planie ;) Pozdrawiam

      Usuń
  2. cudne wynalazłaś w sieci inspiracje! Wszystko takie montessoriańskie :) ... koniecznie się pochwal, jak już się dowiesz czy to dziewczynka, czy chlopczyk :) ...a pudło na zabawki przecież świetnie zrobisz sama!! :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno powiadomię Cię jak już dowiem się kto się chowa w moim brzuszku ;) heh takiego kosza na pewno nie zrobiłabym ;) nie wiem nawet czy dałabym radę, robię za to co innego na szydełku ;)

      Usuń
  3. Super pomysły Wspaniały czas oczekiwania i planowania
    Ściskam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  4. Komodę tą kupiłam już drugą. Tez mam do pokoiku dziecięcego, który urządzam. Maty super wynalazłaś :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli komoda sprawdza się :) No to czekam na fotorelację bo na blogu jeszcze chyba nic nie widziałam :>

      Usuń
  5. Trzymam kciuki, by wszystko się udało zaplanować i wykonać tak, jak sobie życzycie! Uściski ślę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) na razie wszystko idzie według planu,no może komoda troszkę inna bo z serii hemnes hihi ;)

      Usuń
  6. Zapowiada się pięknie :) Najmniejszy pokoik na pewno uda się zaaranżować tak jak chcesz i na czas :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mata to świetny pomysł. Ja kupiłam gdy Maja skończyła dwa miesiące i zaczynała już obserwować świat. Gdy ją na niej położyłam to się rozpłakała . Chyba się przestraszyła. Ale za każdym razem było lepiej.
    Dziś uwielbia na niej leżeć i trącać zabawki a ja mam chwilę dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba głównie chodzi o to aby mamy mialy chwilkę czasu ;) mam nadzieje ze u mnie tez sprawdzi się:)

      Usuń
  8. Zapowiada się przepiękny pokoik!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń