czwartek, 24 marca 2011

Wiosennie:)

No i mamy Wiosnę :)


Szafirki pieknie wyrosły
Jeszcze raz dziekuje za podanie nazwy:)



W tym roku uznałam że będzie gałązkowy przesyt
Nie umialam  zdecydowac sie na jeden wystrój i zawiesiłam wszystkie ozdoby które udało mi sie zabrać mamie:)










Od jakiegoś czasu bardzo chciałam mieć szklany lampionik...
szukałam szukałam
no i znalazłam
Nutellę :)
Od teraz będzie naszym stałym gościem ;)



Pozdrawiam słonecznie:)

P.S. oczywiście zapomniałam o drzewku:/
w kolejnym poście na pewno już go zaprezentuję;)

4 komentarze:

  1. Szafirki pięknie zakwitły i widzę że forsycja też;-)) ozdoby świąteczne śliczne a lampionik bardzo pomysłowy;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie i wiosennie....i jak tu nie kochać wiosny?...pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki już fajny nastrój wiosenno-wielkanocny u Ciebie panuje :)
    Fajny pomysł na lampionik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeslicznie...ach pachnie wiosenką;)
    Cieplutko i wiosennie pozdrawiam.
    Dziękuję za wszystkie wspaniałe słowa i odwiedzinki
    to taki słodki balsam dla mej duszy:)Dodaje twórczych myśli:))
    Buziaki posyłam;)

    OdpowiedzUsuń