wtorek, 19 kwietnia 2011

Przygotowania...

Powoli ruszamy z remontem drugiego pokoju :)
Okna zamówione, podloga w trakcie wybierania 
(prawdopodobnie bedzie taka sama jak w pierwszym - hmm nie pamietam czy Wam pokazywałam...)
Nie umiem  sie już doczekac dnia w którym będę mogła "zagospodarować" nowy pokoik,
no i oczywiście zrobienia z sypialnio-salonu zwykłej sypialni z wielkim łóżkiem!:)

A jak na razie trwają przygotowania świąteczne...
Z ozdobami  nie zaszalałam ;)
jakoś nie miałam głowy do tego
ciąglę rozmyślam nad drugim pokojem :P





Dzbanuszek wyszukałam na aukcji bo chciałam aby pasował do maselniczki którą pokazywałam tutaj
od razu dokupiłam drewniane łyżki ;)








Uwielbiam te kurki
Mama dostała je od sąsiadki a ja oczywiście musiałam je mieć również u siebie
na szczęście bylo ich na tyle dużo że mogłyśmy się podzielić ;)


Korzystając z okazji

Życzę Wam
Spokojnych Rodzinnych Świąt
Przepełnionych Miłością :)




9 komentarzy:

  1. Cudny dzbanuszek i urocze kurki :)
    Tobie równiez Wesołych Świąt i mokrego dyngusa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie tą serie naszyn Sweet Home, sama mam z niej pojemnik na herbate i kawe.Tutaj z drewnianymi łyżkami bardzo ładnie sie prezentuje :) Wszystkiego dobrego !

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowych,wesołych świąt.
    p.s. śliczny dzbanuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzbanuszek jest śliczniutki tak jak i kurki;-)Czekam na zdjęcia pokoju.
    Ja też Ci życzę Wesołych Świąt.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam identyczny dzbanuszek. I jakiś czas temu dokładnie takie same drewniane przydasie w nim siedziały:))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wzajemnie - cudownych świąt Zmartwychwstania Pańskiego!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzbanuszek cudny...Wesołych Świąt Ci życzę...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrowych, Pogodnych Świąt Wielkanocnych,
    pełnych wiary, nadziei i miłości.
    Radosnego, wiosennego nastroju, serdecznych spotkań w gronie
    rodziny oraz wesołego "Alleluja"

    OdpowiedzUsuń
  9. Czarownico, tak przyjemnie u Ciebie, że mam ochotę wpadać tu częściej :)
    Z tej samej serii co Twój dzbanuszek i maselnica, mam pojemniki na kawy różne i herbatki, a wielki pojemnik na cukier potłukłam pierwszego dnia ....łamaga ze mnie !!!
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń