niedziela, 19 grudnia 2010

Wesołych...

W końcu dotarły do mnie zamówione przez allegro uchwyty kuchenne :)
Od dłuższego czasu szukałam takich w okolicy, a jak już znalazłam to cena była zbyt wysoka, na szczęście zawsze pozostaje nam internet ;)





Maselniczkę kupiłam również przez internet ;)
Tuż za nią stoi stara taca, którą znalazłam w czasie naszego remontu (podobno zrobił go miejscowy artysta)
Lustrzanego łosia i choinkę kupiłam przez przypadek - jak większość przedmiotów ;)





Kilka miesięcy temu jak uczęszczałam na jogę, zauważyłam ten czajniczek i od razu wiedziałam, że będzie mój ;) (właściciel herbacianego sklepiku organizował zajęcia z jogi)




Zauważyłam, że wiele z Was wprost kocha koniki na biegunach ;) mnie nie udzieliła się ta miłość, ale nie będę zaprzeczać są piękne :)
Okazało się, że na mojej malutkiej choince, którą mam od kilku lat (w tym roku jest jedyną choinką w moim domku) znajdują się aż dwa koniki na biegunach ;)





 Bałwanek też ma swój urok...




Na "czerwoną nocną lampkę" chorowałam od zawsze.
Oczywiście kupiłam ją przez internet :P





Na sam koniec zostawiłam moje kochane misiaki, które dostałam od mojego męża :)




Następny post zamieszczę pewnie po Świętach, korzystając zatem z okazji:

Życzę Wszystkim 
Zdrowych i Wesołych Świąt Bożego Narodzenia
Aby przy świątecznym stole nie zabrakło światła i ciepła rodzinnej atmosfery :)



7 komentarzy:

  1. Piękne uchwyty udało Ci się kupić . Ja też dużo kupuje przez internet;-) Jestem raczej maniakiem internetowym;-)))) Czajniczek, śliczny herbata w nim będzie lepiej smakowała. Miśki od męża urocze. Dzięki za odwiedziny i komentarz. Teraz jesteś w moich ulubionych więc będę twoim stałym gościem;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne uchwyty .maselniczka cudeńko,zresztą wszystko fajne i koniki i bałwanek i misie :)
    Również życzę wesołych świąt :)
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ sliczności pokazałaś. Koniki skradły moje serce (nie chciałabys się na cos zamienić? ;-))i imbryczek też skradł moje serduszko. Uchwyty szafkowe bardzo gustowne i jeszcze dodam brawo dla twego męża za słodkie prezenty ... Pozdrawiam cię gorąco!!!! U

    OdpowiedzUsuń
  4. Karo - zrób candy z konikami!!!! :) piękne uchwyty! cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziekuje za mile slowa:) zastanawialam sie nad candy ale zrobie chyba dopiero "candy wielkanocne" ;) czekalam az ty zrobisz candy :P

    OdpowiedzUsuń
  6. :) rzeczywiscie- Twoj konik taki sam- oba z tej samej produkcji:-)))) Zycze wiele radosci i ciepla w te swieta! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń