niedziela, 19 lutego 2012

Szybki post ;)



Wiem że kolejny post miał ujawnić co kryje zapowiedź o której poprzednio wspomniałam, ale nie wytrzymałabym z tą wiadomością ;)
Na YT znalazłam krótki kurs "jak zrobić szydełkowany pled",
od razu zabrałam się do roboty i wciągnęłam się na całego!
Pled powstanie chyba za rok, bo zrobienie takiego kwadracika zajmuje mi godzinę :(
Do tego wełna której używam nie jest za gruba więc kwadraciki mają ok 10cm,
najważniejsze że już zaczęłam to co chciałam :)



Trzymajcie kciuki aby wełny mi starczyło - używam starej, znalezionej w trakcie remontu...

Dziękuję za miłe słowa :)

Pozdrawiam


39 komentarzy:

  1. Jestem z Ciebie dumna :) Na pewno, przy Twoim zapale do szydełkowania, uda Ci się go skończyć dużo wcześniej niż planujesz ;) ...jakby Ci wełny brakło, to przyjdź do mnie - poszukamy czegoś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe chcialabym skonczyc wczesniej.. ale czy pozwoli mi na to czas?;) bardziej boje sie pod katem kolorow bo jak mi zabraknie to nie wiem czy znajde pasujacy odcien... Za jakis czas nasze spotkania beda chyba przy szydelku ;P

      Usuń
  2. Bardzo jestem ciekawa gotowego dzieła :)Ślicznie Ci wyszły te kwadraciki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki, żeby Ci się udało!! Kwadraciki wyszły śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. juz nie moge sie doczekac efektu końcowego .

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany! Rok?! Nie wierzę :)) Trzymam kciuki za włóczkę, bo pled będzie piękny. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. o pięknie, podzielisz się tym kursikiem ????
    bużka

    OdpowiedzUsuń
  7. jak skończysz to koniecznie nam go pokaż ;) już mi się podobają same kwadraciki, a co dopiero całość ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. a więc pled ma być, hmmmmmmmmmmmm życzę wytrwałości, nie żebym nie wierzyła w Ciebie ale zawsze można jakiś plan awaryjny, np. poducha. ale wierzę, że będziesz sie grzała pod pledem, bardzo fajne kolorki a jakie postępy robisz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. racja, zawsze pled moze zmienic sie w poduche;)

      Usuń
  9. Życzę wytrwałości- powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. 3mam kciuki!! Ale nawet jak będziesz go robic rok to zobacz jaki cudny prezent sobie podarujesz na przyszłe święta:D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziekuje za komentarze:) mam nadzieje ze moje paluchy pozwola mi na zrobienie wielu kwadracikow aby powstal pled - nie sa przyzwyczajone do takiej pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzymam, trzymam kciuki. I będę Cię co jakiś czas pytać, jak Ci idzie:) Bo zapowiada się cudnie
    Buziaki
    m.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolorki śliczne, oby włóczki starczyło i cierpliwości :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cierpliwosci na pewno starczy:) z wloczka bedzie gorzej no i czasu tez brakuje;P

      Usuń
  14. kolorki wybrałaś śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na szczescie byly takie jakie mniej wiecej chcialabym;) przy nastepnym bede juz kupowala welne wiec bedzie troche bardziej "kolorowy"

      Usuń
  15. powodzenia :D ja od dwóch lat robię chustę z elementów o średnicy 7cm ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. potrzebuje 300 takich kwadracikow;) robie ok 2 dziennie wiec za jakies 4 miesiace moze skoncze;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Trzyamy, trzymamy... Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak juz zaczelas, to pojdzie latwiej, ja tak mam ze najgorzej rozpoczac cos, pozniej leci z gorki.
    Bedzie piekny:)

    OdpowiedzUsuń
  19. jak pomaluję nim paznokcie, to pokażę zdjęcie ;) mam nadzieje, że będzie ładnie wyglądał

    OdpowiedzUsuń
  20. hahah, z pewnością te plasterki się nie załapią do sklepu wszystko po 2.99 ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. Na taki pled warto nawet ro poczekać:) Będzie wyjątkowy !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe wyjatkowy na pewno bo co chwile zmieniam kolor :P

      Usuń
  22. Witaj !

    Ja tez tam gdzie i Ty podpatrywalam jak robic takie kwadraciki,ale jak zaczelam..to postanowilam ze narzuta bedzie z jednego kwadratu.
    Powiny jeszcze powstac pokrowce na poduszki....
    Jak narazie zrobilam kwadrat ok 90cm x 90 cm i juz nie mam ...15 motköw (po 50 gram ) welny...
    Nie wiedzialam, ze az tak duzo bede potrzebowala....
    zamöwilam jeszcze nastepne..20 motköw....
    Czy wystarczy..?..-zobaczymy.

    Röze,kwiatki...sa przepiekne.Moja babcia zrobola kiedys dla mojej mamy przepiekna chuste w duzo röze...Tez mi sie taka marzy..

    Mielgo dnia:))

    OdpowiedzUsuń
  23. widzę że Cibie też zaplątało szydełkowo :) to dobrze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle jest pieknych rzeczy ze musialam w koncu zaczac cos sama robic bo nie starczyloby mi kasy;)

      Usuń
  24. mam dokładnie to samo! nigdy nie mogę usiedzieć ;( ale spray przyspieszający wysychanie paznokci z avonu bardzo mi teraz pomaga ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. no nieźle:) gratuluję umiejętności i życzę wytrwałości. Ja bym nie dała rady;) pięknie się zapowiada.

    OdpowiedzUsuń
  26. Trafiłam do Ciebie przypadkiem i bardzo mi się u Ciebie podoba :)
    Życze wytrwałości przy produkcji pledu :D Ja zaczełam tworzyć kwadraty, wełny brakło dzięki czemu powstała poszewka na poduszkę ;-)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie
    http://szydelkojoko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń