sobota, 17 sierpnia 2013

Odpoczywam od bloga...


Witam Was :)
Przepraszam za moją nieobecność i u mnie i u Was ale trochę się rozleniwiłam 
i odpoczywam sobie od bloga ;)
Głównie to wina pogody hehe
Za  tydzień zaczynamy nasz urlop, pierwsze dni spędzimy na porządkach w naszym ostatnim pokoju do wyremontowania, w sumie to przedostatnim bo z jednego pomieszczenia powstaną dwa.
Powolutku zaczynamy łazienkową zabawę, ojj będzie to bardzo długa i męcząca zabawa.
Warto jednak będzie poczekać na swoją własną łazienkę :)









Chciałabym mieć taką drabinkę, nie wiem czy zmieści się w naszej łazience ale postaram się żeby stanęła.





O takie witrynce też marzę ale chyba dopiero w drugiej łazience taka stanie ;)















                                     źródło                                               


Pozdrawiam

Dziękuję za wizytę :)


Gwinoic

35 komentarzy:

  1. hej kochana! cudne zdjęcia i inspiracje... :)))
    no to wypoczynku dużo życzę:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne inspiracje oj będzie się działo!!! czekam na efekty :D

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj na efekty naprawdę długo będzie trzeba czekać;)

      Usuń
  3. cudne inspiracje!!!
    ja też latem mało blogowo aktywna jestem:))))))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne inspiracje. jak już będziesz po remontach to mam nadzieję, że zasypiesz nas foteczkami!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na koniec remontu będzie trzeba czekać..

      Usuń
  5. genialne inspiracje!
    Wypoczywaj Kochana;)
    buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet od bloga trzeba czasem odpocząc:)

      Usuń
  6. super, bedzie sie dzialo:)) pierwsza inspiracja z drabinka cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie kochana, biały tusz ma większą gęstość, dlatego jest taki wypukły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha :) pierwszy raz słyszę o takim tatuażu, a o bliznach słyszałam i dlatego pomyślałam o nich;)

      Usuń
  8. Będzie fajnie już to wiem, mydelniczka extra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mydelniczka jest naprawdę super, nie wiem czy taką znajdę ale jakby co to emalia olkusz ma podobne;)

      Usuń
  9. Te inspiracje sa fantastyczne, z niecierpliwoscia bede czekala na odslone lazienki.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że skończymy ją szybciej...

      Usuń
  10. Oj warto...ja do swojej wchodze jak muszę...czeka na rewolucje w kolejce;)
    Drabinę i u siebie bym widziała;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym miec nawet taką:P korzystanie z łazienki babci jest bardzo uciażliwe:P

      Usuń
  11. Powodzenia! Jestem bardzo ciekawa Twoich poczynań :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) sama jestem ciekawa jak to będzie wyglądać hihi

      Usuń
  12. mnie tez czeka zabawa z lazienka, ale to jeszcze nie teraz.. musze ja naprawde dobrze przemyslec... Twoje inspiracje cudne!wlasnie cos w podobnym stylu mi sie marzy! Udanego odpoczynku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łazienka to chyba najgorsze pomieszczenie do remontu!

      Usuń
  13. powodzenia , mie czeka remont ubikacji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również życzę udanego remontu:)

      Usuń
  14. świetne inspiracje! ciekawa jestem waszego efektu końcowego. Życzę powodzenia i duuuużo cierpliwości w remontowaniu ;)
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) ojj przyda mi sie duża dawka cierpliwości;)

      Usuń
  15. Wózek na ręczniki - cudo. O drabince też marzę, ale to dopiero jak będę "na swoim" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wózek jest the best i chyba nie tylko do łazienki taki chciałabym:P

      Usuń
  16. Coraz więcej z nas odpoczywa:)

    OdpowiedzUsuń
  17. to niestety tak jest.. gdy używałam tabletek, to piękna cera niemalże nieustannie! gorzej jak z nich zrezygnowałam..
    a w ogóle taka drabinka zamiast wieszaka na ręczniki jest genialnym pomysłem :) aż sobie to gdzieś zapiszę

    OdpowiedzUsuń
  18. Super inspiracje!

    Co do tego rozleniwienia, to zbyt dobrze wiem o czym mówisz, z tym, że ja już po urlopie... :)

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  19. taka drabinka w łazience-marzenie!
    moje jednak jest zdecydowanie za mała, by zmieścić tam taki "mebel":)

    OdpowiedzUsuń