sobota, 6 października 2012

B&W


Witam Was :)
Sobota zapowiada się przepięknie, ale niestety minie bardzo pracowicie...
Zanim zacznę jesienne porządki w szafie, chciałabym pokazać Wam jakie zmalowałam poduszeczki ;)
Poszewki kupiłam na blogowym targowisku - Made in Norway :) a farbę do tkanin oczywiście na a*legro.
Od dłuższego czasu po głowie chodziły mi amerykańskie znaki, no i na wielu blogach widziałam podobne poduszki, musiały zatem tak wyglądać ;)
Teraz poluję na kolejne poszewki, bo pomysłów jest wiele!







Chciałabym również pochwalić się krówką, która udało mi się  wygrać tutaj :)
To już druga krówka od Małgosi ;)




Udanej soboty :)

Pozdrawiam


42 komentarze:

  1. Genialnie Ci wyszły...kurcze do mnie jakos nie przemawia obcojęzyczność ale jakoś lepiej wygląda i brzmi czy to poszewki, czy grafiki.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zaczęłam się urządzać to jakoś tak też nie widziałam u siebie obcych języków ale przez to że oglądam blogi zakochałam się w nich hehe i faktycznie jakoś tak lepiej wyglądają:) ale oczywiście Nasz język też u mnie gości;)

      Usuń
  2. Świetne te poduszki:) I przecudna szydełkowa narzuta:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzy mi się jeszcze jedna, ale jak na razie mam tyle innych rzeczy na głowie że musi troszkę poczekac;)

      Usuń
  3. Pieknie Ci poduchy wyszly:))))) buziaki i tej krowki gratuluje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poduchy wyszły świetnie, a krówka urocza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krówka jest urocza a do tego taka mięciutka;)

      Usuń
  5. Wszystko mnie zachwyca. I poduszki, i pled szydełkowy i krzesło na którym leżą te cuda. :)
    A krówki zazdroszczę! :)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do krzesła to chciałam go przemalować ale jestem coraz bardziej w nim zakochana:P

      Usuń
  6. Poduchy sa swietne, ale ja i tak najbardziej wzdycham za narzuta :)))
    Widzac taka pania krowke automatycznie pojawia sie usmiech na twarzy ;)))
    Milego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem nie pozostaje nic innego jak zabranie się za szydełkowanie:)

      Usuń
  7. Bardzo ładne poszeweczki - takie w światowym stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. haha świetny pomysł na te poduszki :)pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się liczy każdy grosz pomysły muszą być:P

      Usuń
  9. Piękna robota! Wyszły super!Nawet krówka się dopasowała ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) krówka nie miała innego wyjścia;)

      Usuń
  10. bardzo ładnie Ci wyszły te poduchy. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne poduszki, jestem nimi zauroczona! Świetna robota. I krówka też piękna:) Ale wiesz co? Bardzo bym chciała zobaczyć następnym razem jakiś większy fragment Twojego królestwa! Buziaki przesyłam dla naszego blogowego pracusia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym pokazać większy fragment no ale nie mam co pokazywać;) w salonie stoi tylko narożnik, stolik, 2 krzesła no i wieza z radiem, wszystko już pokazałam (no oprócz wieży hihi) wiem że nie w całości... jak zrobię kącik tv to wtedy na pewno pokażę większy kawałek;)

      Usuń
  12. Poduchy znakomite!!
    Bardzo bym takie chciała. świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo łatwo robi się takie poduchy:)

      Usuń
  13. Cudne te poduchy, cudne....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  14. swietne, mocne, graficzne akcenty.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ekstra poduchy !! Krówka śliczna :))

    OdpowiedzUsuń
  16. poduchy super ale ten pledzik na szydełku robiony?? ehhh marzenie


    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajnie zmalowalas poduchy, swietne grafiki na nich :)
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  18. PIĘKNE PODUCHY :) A I KRÓWKI MOŻNA POZAZDROŚCIĆ :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne poduchy! I krówka jaka urocza! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń