sobota, 28 stycznia 2012

Podaj dalej :)


W grudniu zapisałam się u Kasi na zabawę i w dniu dzisiejszym "Podaję dalej" ;)
Zasady:
1. Musisz posiadać blog.
2. Pierwsze 3 osoby, które umieszczą pod tym wpisem komentarz, w którym zgłoszą chęć wzięcia udziału w zabawie, otrzymają ode mnie mały ręcznie robiony upominek, który wyślę w ciągu 365 dni.
3. Osoba zgłaszająca się organizuje taką samą zabawę u siebie i daje szansę trzem osobom na prezent wykonany przez siebie (może być kupiony).
4. Każdy blogowicz może 3 razy uczestniczyć w takiej zabawie.

Pierwsze 3 osoby zgłaszają się tutaj: gwinoic@o2.pl :)

U mnie będzie można dostać drewniane przedmioty z wypalonym wzorem :)
m.in. kuchenną deseczkę (wzór można wybrać samemu)

(przykładowa deseczka)

Korzystając z okazji "drewnianego podaj dalej" chciałam pokazać klamerki ze wzorkiem 
które poleciały Neilii (zwyciężczyni rocznicowego candy)


Serdecznie zapraszam :)

P.S. Mój upominek dotarł już do mnie :) ale o tym nastepnym razem...

Pozdrawiam

4 komentarze:

  1. być może jestem jedną z trzech pierwszych osób, ale niestety nie umiem nic robić, więc nie biorę udziału w zabawie ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. OOOOOO! Czyżbym była pierwsza? Fajna zabawa.To w takim razie idę szykować jakieś podarunki :))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. ja również się zgłaszam...

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja też, czyżbym zdążyła i się załapała??

    OdpowiedzUsuń