środa, 21 maja 2014

Co kryje torebka?



Nie będzie to post z całym moim asortymentem z torebki,
jedynie z jedną piękną rzeczą, czasopismem, kablem... ;)

Kosmetyczkę dostałam od przemiłej osóbki z bloga Aninkowo.
Zmieściła wszystkie moje drobne rzeczy, których nigdy nie umiałam znaleźć na dnie torebki ;)
Jest przepiękna!
Dziękuję Aniu :)








Wracając do czasopisma "Piękno i pasje" to dzięki niemu wiem jaką roślinkę chcę w moim ogrodzie 
Wawrzynek
Jest tam jeszcze kilka pomysłów, które zamierzam wykorzystać, ale dopiero pokażę jak skrawek ogródka będzie już gotowy :)




Kabelek wpadł w moje ręce w SH, za całe 5 zł ;)
Na razie nie wiem co z nim zrobić, będzie cierpliwie czekał na mój szalony pomysł, który pewnie pojawi się za jakiś czas ;P



Jedno wiem na pewno, kabelek dostanie nowe ubranko, na całą swoją długość.
Jakiś czas temu takie ubranko dostała moja ulubiona torebka, która przeszła już bardzo dużo i powinna już przejść na emeryturę. Na jej nieszczęście nie umiem się z nią rozstać - wina guzika, za którym szaleję ;)




Pozdrawiam


18 komentarzy:

  1. Ach to ten guzik sprawca calego zamieszania:-) prawda, imponujacy:-) pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj akurat nie jest zbytnio widoczny ;) jak torebka całkiem już się rozpadnie to wtedy z guzika zrobię jakąś dekorację ;)

      Usuń
  2. Taka kosmetyczka jest zawsze pomocna , szczególnie w przypadku dużych toreb. W mojej panuje minimalizm w postaci telefonu, kluczy,portfela , husteczek i notesu, wiec nie mam dużego problemu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest troszkę więcej rzeczy m.in długopis który nie jest długopisem a jest śrubokretem ;)

      Usuń
  3. kochana u Ciebie wygląda super :) niech dobrze służy. Cieszę się, że się przyda i dziękuję za wszystkie komentarze :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie dobrze służyć :) komentarze oczywiście dalej będą pojawiać się :) Pozdrawiam

      Usuń
  4. Przede wszystkim urocza kosmetyczka! Uwielbiam takie dodatki, które sprawiają, że można poczuć się, jak taka mała, rozpieszczana kobietka ;) A tu i paski, i kokardka... Poza tym to niezbędnik w każdej torebce, bo inaczej wszystkie rzeczy gubią się w torebkowej otchłani.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to jest moja pierwsza kosmetyczka;) nie wiem dlaczego wcześniej takiej nie miałam, dobrze że dostałam :)

      Usuń
  5. na wawrzynek uważaj jest trujący

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem wiem, w artykule było to zaznaczone. Niby jeszcze nie mam dzieci ale planuję tak ogród aby był bezpieczny :) Wawrzynek pojawi się w miarę bezpiecznym miejscu :)

      Usuń
  6. Jaka cudna ta kosmetczka :)
    Nie mialam pojecia te ten krzew tak sie nazywa, zapamietam. Pieknie sie prezentuje.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krzaczek jest naprawdę piękny,muszę go zobaczyć na żywo ;)

      Usuń
  7. Też mam problem ze znalezieniem np. kluczy w mojej torebce, ale chyba większość kobiet tak ma:))... Zdolne te Dziewczyny z blogosfery, ciągle na blogach odkrywam nowe zdolności kolejnych osób...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nawet kupiłam sobie organizer do torebki w celu uporządkowania chaosu :) Jednak, nie zadziałał :) już po 3 dniach był w nim taki bałagan, że kluczy szukałam dłużej niż zwykle ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe no w sumie ja również ciągle czegoś szukam, ach kobiety w życiu zawsze muszą mieć ciężko ;)

      Usuń
  9. też mam taki organizer do torebki :) na szczęście noszę ze sobą zazwyczaj mało pierdółek (oduczyłam się) i nawet w miarę mi służy :) no, ale w porównaniu z tą kosmetyczką.... nie jest zbyt piękny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam również tylko to co potrzebuję,po co więcej? :P

      Usuń